Η Αλεξανδράκη ζει ένα δράμα! Της πήραν το πορτοφόλι και το… σουτιέν της (βίντεο)


Τι να πει κανείς για την ατυχία που δέρνει την Δήμητρα Αλεξανδράκη.
Το μοντέλο που επανήλθε στη δημοσιότητα με την συμμετοχή του στο σόου του Βασίλειου Κωστέτσου στο Ηρώδειο προέβη σε αποκαλύψεις:
«Έχει πέσει κακό μάτι. Μου πήραν τις πινακίδες, με χάκαραν στο Instagram, χάνω το πορτοφόλι μου, χάνω το σουτιέν μου μαζί με το πορτοφόλι μου.
»Ήμουν στην επίδειξη του Βασίλειου Κωστέτσου, φορούσα μια πολύ ωραία δημιουργία του, η οποία ήταν εξώπλατη.
»Τα είχα βάλει σε μια τσάντα όλα τα ρούχα για να αλλάξω μετά και στη διαδρομή χάθηκαν δύο πράγματα: το πορτοφόλι και το σουτιέν.
»Τα βρήκαμε τελικά στο δρόμο, κάτω από το Ηρώδειο. Φεύγοντας από εδώ θα πάω να τα μαζέψω».
Η Δήμητρα είπε επίσης στους δημοσιογράφους: «Έχω βεστιάριο με 4 σειρές παπούτσια. Έχω παπούτσια από 10 ευρώ μέχρι και 1.500 ευρώ. Είναι αναλόγως τι μου αρέσει».
https://www.tribune.gr/

Δείτε το βίντεο