Σύμφωνα με τη WSJ, το χαρακτηριστικό αυτό θα είναι ένας μηχανισμός
μπλοκαρίσματος διαφημίσεων (ad blocker), θα είναι η προεπιλεγμένη
ρύθμιση στον Chrome και κατά τα φαινόμενα θα εξαφανίσει πολλές
διαφημίσεις που οι χρήστες υποστηρίζουν ότι διακόπτουν το σερφάρισμά
τους στο διαδίκτυο.
Στο στόχαστρο του ad blocker θα μπουν αναδυόμενα διαφημιστικά
παράθυρα και βίντεο που παίζουν αυτόματα, ενώ μια εκδοχή που εξετάζεται
θα αποκλείει όλες τις διαφημίσεις, αν οι «απαγορευμένοι» τύποι
εμφανίζονται σε έναν ιστοχώρο.
Αν και η Google αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τις
πληροφορίες, η εταιρεία συνεργάζεται με τη Συμμαχία για Καλύτερες
Διαφημίσεις και τις εταιρείες, ώστε να αποτρέπεται η διατάραξη της
εμπειρίας των χρηστών του διαδικτύου.