Αυτή είναι η Αρχιλοχίας Πλεξίδα που ανασύρθηκε ζωντανή από το ελικόπτερο

«Από θαύμα ζει η κορούλα μου. Ο Θεός είναι μεγάλος. Έχω μιλήσει μόνο με τους γιατρούς στο τηλέφωνο και μου είπαν οτι έχει κάταγμα στη λεκάνη και εκδορές στα χέρια και πόδια. Ταξιδεύω αυτή τη στιγμή γιατί μένουμε Τρίκαλα και πηγαίνω στη Θεσσαλονίκη κοντά στο παιδί μου.

»Συλλυπητήρια σε αυτές τις μάνες που θρηνούν τα παιδιά τους. Τον ήξερα τον Κωνσταντίνο Χατζή, ήταν μαζί με τη κόρη μου, πολύ καλό παιδί. Κρίμα για αυτούς τους ανθρώπους» δήλωσε στο protothema.gr προσπαθώντας να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί και πως η κόρη της, αν και τραυματισμένη είναι ζωντανή και εκτός κινδύνου.

Η Βασιλική Πλεξίδα είναι αρχιλοχίας της Αεροπορίας Στρατού και έχει κάταγμα λεκάνης.
Μεταφέρθηκε με Super Puma στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης για να υποβληθεί σε εξετάσεις και να ελεγχθεί ότι δεν έχει εσωτερική αιμορραγία.
Η Βασιλική Πλεξίδα κατάγεται από τα Τρίκαλα αλλά διαμένει με τον σύζυγό της στον Βόλο καθώς υπηρετεί στην Αεροπορία Στρατού στο Στεφανοβίκειο.
Στο στρατιωτικό ελικόπτερο επέβαιναν μαζί της και εντοπίστηκαν νεκροί ο υποστράτηγος Ιωάννης Τζανιδάκης, ο συνταγματάρχης (ΤΘ) Θωμάς Αδάμου, ο ταγματάρχης (ΑΣ) Δημοσθένης Γούλας και ο υπολογαχός (ΑΣ) Κωνσταντίνος Χατζής.

 http://www.tribune.gr/