ΞΕΦΤΙΛΑ: Γονατιστός ζητά τώρα συγγνώμη ο Χιώτης μετά τις αλητείες κατά του Αλέξη Τσίπρα

Ο παραιτηθείς διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού «ΒΗΜΑ FM», Βασίλης Χιώτης, αναγκάσθηκε σήμερα, από την εκπομπή του, να αναγνώσει επιστολή του Δημήτρη Βογιατζή, εντολέα των ιδιοκτητών του σπιτιού στο οποίο διαμένει ο πρωθυπουργός.


Η επιστολή αναφέρει τα εξής:

«Κατόπιν όσων είδαν το φως της δημοσιότητα στις τελευταίες ημέρες σχετικά με την ιδιοκτησία ή όχι του ακινήτου που διαμένει ο Πρωθυπουργός σας αναφέρω τα εξής: Οι εντολείς μου  που δεν επιθυμούν να δοθούν τα στοιχεία τους στη δημοσιότητα για λόγους απόλυτα προσωπικούς είναι συνιδιοκτήτριες του διαμερίσματος όπου διαμένει ο Πρωθυπουργός, στον οποίο το έχουν εκμισθώσει. Το διαμέρισμα αυτό δεν περιήλθε ποτέ στην ιδιοκτησία του ή σε άλλο συγγενή του πολλώ δε μάλλον δια πλειστηριασμού. Οι λοιπές πληροφορίες περί επιχειρηματία που αυτοκτόνησε λόγω χρεών κλπ, είναι παντελώς άσχετες με το ζήτημα της μίσθωσης, δεν αφορούν την κοινωνία και την πληροφόρηση του κοινού και παρακαλούμε να παύσει άμεσα οποιαδήποτε αναφορά στα γεγονότα αυτά που θίγουν πρόσωπα, οικογένειες και προσωπικά δεδομένα».

Ο Βασίλης Χιώτης, παραδέχθηκε το «λάθος» του, λέγοντας τα εξής:

«Η διαφορά του πολιτικού από το δημοσιογράφο είναι ότι ο δημοσιογράφος όταν κάνει έναν λάθος δεν έχει πρόβλημα να το παραδεχτεί, ο κανονικός δημοσιογράφος. Ο πολιτικός δεν το παραδέχεται ποτέ. Εγώ παραδέχομαι ότι έκανα λάθος γιατί έχω όπως αντιλαμβάνεστε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή μου, που οδηγούσαν στο συμπέρασμα ότι κάποια στιγμή το διαμέρισμα στο οποίο διαμένει ο Πρωθυπουργός, με ενοίκιο όπως τελικά αποδείχτηκε και αυτό ήταν το λάθος μου, είναι ένα διαμέρισμα το οποίο ανήκε σε κάποιον επιχειρηματία, κοσμηματοπώλη για την ακρίβεια, ο οποίος αυτοκτόνησε πριν από λίγο καιρό, δεν θα μπούμε σε παραπάνω λεπτομέρειες, σέβομαι απολύτως την επιθυμία της οικογενείας του, και η οικογένειά του το έχει εκμισθώσει στον Πρωθυπουργό. Απ΄ότι μαθαίνω είναι υποθηκευμένο, δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες, θα σταθώ μόνο στο γεγονός ότι εγώ μετέδωσα, πέφτοντας θύμα κακής πληροφόρησης, ότι έγινε πλειστηριασμός και ο Πρωθυπουργός απέκτησε αυτό το ακίνητο στο οποίο διαμένει. Δεν το απέκτησε λοιπόν, δέχομαι και αναγνωρίζω το λάθος μου, τη διαβεβαίωση του δικηγόρου της οικογένειας αλλά και του Πρωθυπουργικού γραφείου που εξέδωσε ανακοίνωση».

Σε άλλο σημείο ο δημοσιογράφος ξεκαθαρίζει ότι η παραίτησή του δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με παρεμβάσεις από το Μέγαρο Μαξίμου προς τον Σταύρο Ψυχάρη, όπως υπονοήθηκε χθες από μερίδα του Τύπου:

«Χθες κυκλοφόρησε και μια δεύτερη φήμη ότι εξαιτίας αυτού του λάθους που έκανα της εσφαλμένης πληροφόρησης που είχα ή της λάθος πληροφορίας που μετέδωσα, το Μέγαρο Μαξίμου επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης τον Σταύρο Ψυχάρη και του ζήτησε το κεφάλι μου στο πιάτο. Πρώτον αυτό, πρώτα πρώτα προσβάλει τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, και θέλω να σας διαβεβαιώσω πως 5 χρόνια που είμαι εγώ σε αυτό το ραδιόφωνο ουδέποτε χτύπησε τηλεφώνημα, ούτε από το Πρωθυπουργικό γραφείο του Τσίπρα, ούτε από το Πρωθυπουργικό γραφείο του Σαμαρά, ούτε κανενός άλλου. Προσβάλει και τον Πρωθυπουργό να τον εμφανίζουν κάποιες εφημερίδες ότι ζητά το κεφάλι δημοσιογράφου… Ουδέποτε χτύπησε το τηλέφωνο το δικό μου ή του αφεντικού μου για να διαμαρτυρηθούν, πόσω μάλλον να ζητήσουν το κεφάλι το δικό μου ή οποιοδήποτε άλλο στο πιάτο, όπως εμφανίζουν οι εφημερίδες…«.

Ευτελισμός και ξεπεσμός με όλη τη σημασία των λέξεων…
 http://www.periodista.gr/