Δίωξη σε βάρος του Τράγκα για ανακριβή δήλωση «πόθεν έσχες»

Ποινική δίωξη ασκήθηκε σε βάρος του δημοσιογράφου και εκδότη Γιώργου Τράγκα για ανακριβή δήλωση «πόθεν έσχες», καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες, από την έρευνα των αρχών φέρεται να μην είχε δηλώσει περιουσιακά στοιχεία ύψους 10 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την Ημερησία, η υπόθεση βρίσκεται στα χέρια των ανακριτικών αρχών. Από την πλευρά του ο Γιώργος Τράγκας δήλωσε πως είναι μια υπόθεση που εκκρεμεί από το 2012 στον ανακριτή.
«Έχω υποστεί αλλεπάλληλους φορολογικούς ελέγχους. Ο τελευταίος από τέσσερις ελεγκτές σε βάθος δεκαετίας. Επεβλήθη φόρος σε εμένα και τη σύζυγό μου για άτυπη δωρεά σπιτιού ο οποίος καταβάλλεται», αναφέρει και προσθέτει: «Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι με το Α ή Β τρόπο θέλουν να σταματήσω τη δημοσιογραφική μου δραστηριότητα και κυρίως την πρωινή μου εκπομπή στο ραδιόφωνο…».