Eκαψαν τον Ακη και κάρφωσαν τον "κοντό" οι συγκατηγορούμενοι του στο σκάνδαλο !

Καταθέσεις φωτιά που καίνε τον Ακη και καρφώνουν τον Σμπώκο έκαναν σήμερα οι συγκατηγορούμενοι του στις συμπληρωματικές απολογίες στον ανακριτή .Δειτε θέμα :

Στην απολογία του ο Ν. Ζήγρας επαναλαμβάνει ότι ο Α. Τσοχατζόπουλος βρίσκονταν πίσω από το δίκτυο των off-shore εταιρειών που διακινούσαν μαύρο χρήμα, ενώ βάζει και πάλι στο «κάδρο» τον πρώην γενικό γραμματέα Εξοπλισμών Γιάννη Σμπώκο, τον οποίο αυτή τη φορά αναγάγει σε διαχειριστή των χρημάτων του Άκη Τσοχατζόπουλου. Οι αναφορές αυτές του Ν. Ζήγρα επιβαρύνουν και άλλο τη θέση του Γ. Σμπώκου ο οποίος καλείται να απολογηθεί στον ανακριτή την ερχόμενη Παρασκευή για ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Ν. Ζήγρας: «Ο Άκης μου έλεγε: Περιμένω ο Σμπώκος να μου φέρει λεφτά» «Κατ’ επανάληψη ο ίδιος ο Τσοχατζόπουλος μου είχε πει ότι: «περιμένω ο Σμπώκος να μου φέρει λεφτά» λέει στην απολογία του ο Ν. Ζήγρας επαναλαμβάνοντας τα όσα ιδιαίτερα επιβαρυντικά είχε αναφέρει στην αρχική του απολογία για τους Ιωάννη Σμπώκο, Βλάση Καμπούρογλου, Ντίνο Μιχαηλίδη και τον Al Sayad Fouand. Καταθέτει στον ανακριτή: «Γνωρίζω από τον ίδιο τον Τσοχατζόπουλο ότι η βασική ομάδα διακίνησης της άνομης περιουσίας ήταν ο Τσοχατζόπουλος, ο Ιωάννης Σμπώκος, ο Βλάσσης Καμπούρογλου, ο Ντίνος Μιχαηλίδης και ο Άραβας Al Sayad Fouand. Τα μαύρα χρήματα κατέληγαν όλα στον Τσοχατζόπουλο και στον Σμπώκο. Ο Τσοχατζόπουλος πάντα μου έλεγε «τα πολλά λεφτά μου τα έχει ο Σμπώκος». Σας επαναλαμβάνω ότι έχω ακούσει από τον Τσοχατζόπουλο να λέει ότι τα περισσότερα από τα χρήματά του τα διαχειρίζονταν ο Σμπώκος μέσω της χρηματιστηριακής εταιρείας του πεθερού του και από εκεί διακινούνταν σε διάφορες επιχειρήσεις μέσω Ελβετικών τραπεζών». Ευφροσύνη Λαμπροπούλου: «Δεν ήξερα ότι ο Άκης είχε αποκτήσει περιουσία παράνομα» Και η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου, όμως, λογίστρια του Α. Τσοχατζόπουλου «καρφώνει» τον πρώην υπουργό. Όπως λέει είχε καταλάβει ότι η off-shore Torcaso και Bluebell «ήταν του Τσοχατζόπουλου χωρίς ο υπουργός να το έχει παραδεχθεί μπροστά μου και χωρίς εγώ να τολμήσω να επεκταθώ σε λεπτομέρειες». Παραδέχεται ότι γνώριζε πως πίσω από την Nobilis ήταν ο πρώην υπουργός, ενώ σημειώνει πως ο Α. Τσοχατζόπουλος της έστελνε την αλληλογραφία της εν λόγω εταιρείας «για να την στέλνω εγώ ως δήθεν εκπρόσωπος της Nobilis για να μην φανερωθεί». Απαντώντας σε ερώτηση του ανακριτή, η ίδια υποστηρίζει πως δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι την περιουσία που είχε αποκτήσει ο Α. Τσοχατζόπουλος την είχε αποκτήσει παράνομα. «…Ο Ζήγρας το 2004, ο οποίος μου έφερε και τα έγγραφα της εταιρείας Nobilis με πληροφόρησε ότι την εταιρεία αυτή την είχε φτιάξει ο «κοντός» και όταν τον ρώτησα ποιος είναι ο «κοντός» μου είπε ο Σμπώκος» είπε η Ε. Λαμπροπούλου. http://www.protothema.gr/